سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایج و شعرهای میرزا
 
قالب وبلاگ

                                فانوس دیگر

آن روز که از یادم روی دیـــگر نکن یادی زمن

                      قلبم گرفت دراین قفس نیست حـرف آزادی ز من

فانوس شبها یت مـنم خـــــاموش شوم ره گم کنی

                        وقتی غرورتو شکست هـیچکس ندیدشادی ز من

در کوچه ی تــنـــگ دلــــم نیلوفرت خشکیده شد

                        بردی چــــرا شـــیرین دل لـــبخند فرهادی ز من

در راه سخت زنـــدگی مـــانــنـــد کوه ایستاده ام

                        از آرزوها یم بـــــــماند آهـــــی و فریادی ز من

نابود گشتم من ولی شــــادباشی خوشحال میشوم

                        تو فکرخود بـــــاش ای عزیزنه فکربنیادی زمن

با آن شـــــکــست های تو من ساختم ره پیروزیم

                        آنچه تو نـــــابود کــرده ای بنگر چه آبادی ز من

میرزا اگرجای تو بود اومی شکستت اینچنین

                       آیــــــــا تو حاظر میشدی در دل کنی یادی ز من

=====میرزا =====


[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 2:2 صبح ] [ میرزا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

قالب اشعار وبت
از این وب ها نیز دیدن کنید
آرشیو اشعار میرزا
امکانات وب


دوستانی که امروز این اشعار را خوانده اند : 18
دوستانی که روز قبل این اشعار را مطالعه کرده اند : 22
همه عزیزانی که این اشعار را مطالعه کرده اند : 54521