سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایج و شعرهای میرزا
 
قالب وبلاگ

 

                                  بغض کبود

با بی وفایی همـــچو تـــو  ، تــــا کی وفا داری کنم؟

                       با اشک چشم و ســــوزدل از خــــود  پرستاری کنم

با اشک شمع بر خـــاک خــود بنـــوشته ام دیگر نیا 

                       من شمع روشن  هستم و  خـامــــوش عزاداری کنم 

این دل سخن از تو نگفت حــتی در آن  بغض کبود

                             در آرزویش ماند  و گفت با غــــصه  همکاری کنم

از دامن لیـــلــی چــــــرا مــجنون فقط آواره  مُرد

                           آواره ی لـیلـــــی شـــدن از چــــه دل افکاری کنم

شادی ز مــــن بردی ولـــی با غصه زنده مانده ام

                         بر عاشقان بنــــــوشته ام آیــــــد کـــه دلداری کنم

میرزا اگر مجنون شود از خــــــــاطر لیــلا گذشت

                           عمری به پایش سوختم وکم مانـــــده تا زاری کنم

=====میرزا =====

3/اردیبهشت /1394

 

 


[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 12:42 عصر ] [ میرزا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

قالب اشعار وبت
از این وب ها نیز دیدن کنید
آرشیو اشعار میرزا
امکانات وب


دوستانی که امروز این اشعار را خوانده اند : 4
دوستانی که روز قبل این اشعار را مطالعه کرده اند : 6
همه عزیزانی که این اشعار را مطالعه کرده اند : 54485